sportplaneta.cz > Obsah nápovědy

Proč u nás nakupovat aneb Jak nakupovat

  1. Záruka kvalitních a rychlých služeb

    • při nákupu u nás výrazně ušetříte - zboží v našich obchodech je v průměru o 20 % levnější v porovnání s běžnými maloobchodními cenami

    • Jsme tu pro Vás a náš tým je připraven splnit jakkékoliv Vaše přání a to co nejrychleji a k Vaší plné spokojenosti.

    • Nízké ceny nejsou na úkor kvality nabízených služeb. Jsme je schopni garantovat díky výši našich obratů a optimalizaci nákladů. Zboží je nakupováno od autorizovaných distributorů a v případě reklamace můžete využít síť všech autorizovaných servisů. Na zboží poskytujeme plnou záruku a případné reklamace se snažíme řešit ve Váš prospěch tak, aby jste byli spokojeni.

    • Můžete u nás objednávat a volat k nám zdarma na naší zelenou linku 800123001.

    • Nakupujte u nás na splátky bez navýšení a bez nutnosti osobní návštěvy. Vše o nákupu na splátky.

    • Rychlá expedice a doručení - většinu zboží expedujeme do 24 hodin komfortní spediční firmou, což znamená, že zboží k Vám je doručeno do 48 hodin od objednání. V opačném případě Vás co nejdříve budeme informovat o důvodu zdržení Vaší objednávky. Doručení je zdarma, pokud cena zboží Vaší objednávky je vyšší než 10000 Kč. Vše o přepravě.

    • Naše specializace nám umožňuje Vám odborně poradit s nákupem a výběrem zboží po telefonu nebo na našich stránkách v detailu výrobku pod odkazem "Zeptejte se odborníka".

    • Zaručujeme Vám diskrétnost a ochranu Vašich osobních údajů. Vámi posktytnuté osobní údaje považujeme za diskrétní a jsou chráněny proti zneužití. Naše společnost je řádně registrovaným zpracovatelem osobních údajů podle platné právní úpravy.



  2. Jak nalézt výrobek, o který máte zájem ?

    Zboží je přehledně rozděleno do sortimentu - hiearchicky uspořádané sortimentní kategorie se Vám zobrazují uprostřed stránky. Pro snadnější orientaci a navigaci je v horní části stránky umístěn navigační řádek, jehož poslední položka určuje oddělení obchodu, ve kterém se právě nacházíte. Též Vám umožňuje vracet se na jakoukoliv vyšší úroveň členění obchodu.

    Předdefinované filtrovací linky se zobrazují v levém sloupci a usnadní Vám výběr zboží, které splňuje Vámi požadované vlastnosti. Pod nimi je zkrácený vyhledávací formulář podle parametrů výrobků.Vámi vybrané výrobky lze řadit podle různých kritérií a ještě dále filtrovat podle výrobce. Jak vyhledávat podle parametrů ?

    Fulltextové vyhledávání - pokud znáte název výrobku nebo jeho část pak ho můžete najít pomocí našeho full-textového vyhledávače. Formulář je umístěn nahoře v levém sloupci pod hlavičkou. Popis jak tento důmyslný vyhledávací nástroj funguje naleznete na stránce Jak vyhledávat ? .

    Porovnávání parametrů výrobků - jestliže se nemůžete rozhodnout mezi více výrobky, můžete si je porovnat podle parametrů a vybrat ten s nejlepším poměrem cena/výkon. Jak porovnávat parametry ?

    Naše specializace nám umožňuje Vám odborně poradit s nákupem a výběrem zboží po telefonu nebo na našich stránkách v detailu výrobku pod odkazem "Zeptejte se odborníka".

  3. Jak objednat vybraný výrobek ?

    Pokud chcete vložit zboží do nákupního košíku, klikněte na ikonu znázorňující košík nebo na tlačítko s textem "Vložit do košíku". Chcete-li koupit více kusů stejného zboží, nemusíte opakovat tento krok, Vámi požadovaný počet kusů stejného zboží budete mít možnost upravit později ve formuláři , který se Vám zobrazí pokud kliknete na text "Obsah košíku" - na hoře v pravé části hlavičky.

    Je-li Váš výběr ukončen a veškeré požadované zboží jste vložili do nákupního košíku, klikněte na odkaz "Obsah košíku" - na hoře v pravé části hlavičky. Objeví se přehled Vámi vybraného zboží. Nyní je možné upravit množství objednaného zboží nebo některé položky úplně vyřadit - zadáním "0" do okénka "počet". Změnu provedete zcela jednoduchým ručním vyplněním okénka ve sloupci "počet". Popřípadě můžete kliknout na "vyprázdnit košík". Daný odkaz sám o sobě napovídá, co bude následovat.

    Objednat u nás můžete bez přihlášení i bez registrace - klikněte na odkaz "Objednat bez registrace / nový zákazník". V tomto případě jednorázově vyplníte adresu dodání popřípadě fakturace. Pokud si budete chtít tyto údaje uložit pro další objednávky a pokud chcete využívat dalších služeb jako např. sledování stavu objednávek, můžete tak učinit po dokončení objednávky. Pokud jste již u nás zaregistrováni klikněte na odkaz "Objednat - mám registraci". V každém případě Vám zaručujeme absolutní diskrétnost a ochranu Vašich osobních údajů. Získejte zákaznické výhody.

    Objednání se skládá ze dvou kroků - na první stránce "objednávka" se Vám v prohlížeči zobrazí formulář, ve kterém vyplníte "Adresu doručení", popřípadě "Fakturační adresu" a vyberete si "Způsob doručení", "Způsob platby". Po vyplnění klikněte na tlačítko "pokračovat - odeslání objednávky". a zobrazí se Vám druhá stránka "potvrzení objednávky".

    V druhém kroku objednávky, jestliže byla úspěšně odeslána, se Vám zobrazí stránka "potvrzení objednávky" a současně je Vám odeslán e-mail s plným znění Vaší objednávky. V tuto chvíli je objednávka dokončena a zboží je objednáno. Pokud neobdržíte e-mail s potvrzením objednávky, zkontrolujte Vaší e-mailovou adresu, kterou jste uvedli při registraci a popřípadě ji opravte (pro kontrolu a opravu klikněte na své "uživatelské jméno" v okně "nakupuje"). V případě, že jste zvolili platbu předem (platba převodem z účtu v eBance) hotovostní vklad na náš účet můžete tuto platbu provést na základě údajů o platbě uvedených na stránce potvrzení objednávky "Objednávka > Krok 2 ze 2" nebo v emailu potvrzujícího objednávku.
    I po objednání můžete objednávku telefonicky zrušit na tel. čísle 323 622 457.

  4. Co se stane po objednání ?

    Objednané zboží z jedné objednávky je vždy expedováno najednou, tzn. pro zboží z jedné objednávky platí vždy nejvyšší expediční doba. Chcete-li některé zboží s kratší expediční dobou obdržet dříve, musíte ho objednat samostatně nebo nás informovat telefonicky nebo e-mailem. Dojde-li k prodloužení expediční doby některého objednaného zboží nad uvedenou dobu, bude objednávka rozdělena a zboží bude doručeno zvlášť, samozřejmě na naše náklady. Pokud máte dojem, že jste již měli zboží obdržet a nestalo tak, pak "Nám napište" a my Vás budeme neprodleně informovat o stavu Vaší objednávky.

    Daňový doklad - fakturu - posíláme v zásilce spolu se zbožím.

    Potvrzený záruční list, pokud se jedná o platbu dobírkou a pokud ho výrobce k danému výrobku vystavuje, obdržíte poštou po převzetí a řádném zaplacení zásilky (v případě platby předem posíláme potvrzený záruční list v zásilce se zbožím). Omlouváme se za tuto komplikaci, ale byli jsme nuceni učinit toto opatření, protože pro nepřevzaté zboží je problematické od výrobce získat nové záruční listy.

    I když záruční list nemáte, nemusíte se ničeho obávat, k uplatnění reklamace u nás Vám stačí faktura.